Reklamační list
Kupující: |
|
Jméno a příjmení (IČ) |
………………………………………………….. |
Adresa |
………………………………………………….. |
Telefon a email |
………………………………………………….. |
Prodávající:
Pískovačka s.r.o.
Korunní 2569/108, Vinohrady, 101 00 Praha 10
IČ:07980256
DIČ:CZ07980256
Reklamované zboží:
označení zboží ………………………………….……………………………………………….
datum prodeje …………………………………
číslo kupního dokladu (faktury) …………………………………
Popis závady:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………
Obsah balení při předání do reklamačního řízení:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………
Preferovaný způsob vyřízení reklamace:
(Před volbou způsobu vyřízení reklamace se seznamte s bodem „Práva a povinnosti z vadného plnění“ obchodních podmínek):
- oprava
- výměna
- sleva
- odstoupení od smlouvy
Vyřízení reklamace očekávám nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.
Zároveň vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil(a), co je obsahem reklamace spolu se zvoleným nárokem, a následně o vystavení potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace.
Datum .............................................. Podpis kupujícího..............................................